نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

● چه افرادی به seo نیاز دارند ؟

هر که به طرف تجارت و بازرگانی پیش میرود ، باید صفحات وب خود را برای سیستم های جستجو بهینه سازی کند.

 هدف نهایی یک موردتوجه استفاده کنندگان اینترنت هستند و مطالعات مشخص کرده است که پهنه بزرگی از استفاده کنندگان

اینترنت را در سیستم های جستجوی یافته اند اگر سازمان شما نظر به ساختن یک وب سایت تازه و یا به روز کردن وب

سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید بهینه سازی سایت را در انتخاب اول قرار دهید به خاطر داشته باشید که seo شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک سایت احتیاج دارید ج

به چه خاطر شما به یک سایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن 21 :

همانطور که میدانید قرن 21 قرن اطلاعات و ارتباطات نام گذاشته شده و دوره جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکل گرفتن و توسعه است ، دنیایی که در آن آدمها با یاری گرفتن از آخرین علم ها و حرکت در محدوده های دانش جدید ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با یاری گرفتن از آن قادر باشد بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای حضور در این جهان بزرگ و پرظرفیت محتاج یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز است.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 406 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:17

تور چینو مسافرت به این کشور در طول چند سده گذشته بسیار توسعه یافته می باشد. کشور چین را به مثال ازجمله از داغترین بازار های گردشگری می شناسند.کشور چین از لحاظ گردشگر و بازدید کننده در رده سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع شده است.کشور چین که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از ۱,۶ میلیارد نفر سکنه‌است، توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک‌حزبی اداره می‌شود. این حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم (پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ) و ۲ منطقهٔ اداری ویژهٔ بسیار خودمختارِ هنگ کنگ و ماکائو حکومت می‌کند. پایتخت کشور چین، پکن است. از نظر وسعت سومین یا چهارمین کشوردنیاست

و از نظر وسعت خاکی دومین کشور بزرگ دنیا بدون احتساب آب های داخلی است.چین دارای چشم اندازهای طبیعی متنوعی است که از استپ‌های جنگلی و بیابان‌هایی چون گبی و تکله‌مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری روسیه گرفته تا جنگل‌های گرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه را در برمی گیرد. مناطق غربی چین ناهموار است و مرز طبیعی چین را با هند ، رشته کوه های هیمالیا و تیان شان ترسیم می کنند.زبان رایج مردم چین ، چینی است و واحد پولی آن یوآن می باشد. شهرهای مهم چین عبارتند از : پکن ، شانگهای ، گوانجو و هنگ کتگ.کشور چین
بهترین زمان برای سفر به چین :کشور چین همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بوده که در تمام ماه های سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اما سه هفته ی طلایی در چین وجود دارد که آئین ها و مناسبت های خاص آن هفته ها از جمله جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود. این هفته ها عبارتند از : تعطیلات روز می ، تعطیلات روز ملی چین و تعطیلات جشنواره بهاره.  دو هفته ی آخر اکتبر نیز که نمایشگاه تجارت جهانی در گوانجو برگزار می گردد یکی دیگر از زمان های پر طرفدار برای سفر به چین است و تعداد زیادی تجار و صاحبان کسب و کار در این بازه زمانی به گوانجو سفر می کنند.

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 466 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:10

مسافرتو  تور ارزان تایلند ازجمله از عوامل بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند می باشد. سازمان گردشگری کشور تایلند (TAT) با استفاده از شعار کشور تایلند عجیب به دنبال زیادکردن این درآمد و معرفی سرزمین تایلند در سراسر جهان می باشد.از علل افزایش توریست در کشور تایلند فضای سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره و لوکس شهر بانکوک هتل دی پاترا می باشد این هتل مجلل در نزدیکی فرودگاه بین المللی Suvaabhumi قرار گرفته است. میهمانان می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت رایگان بیسیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل دی پاترا دارای امکاناتی مانند :  پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق و  یخچال  می باشد.

 رستوران وسالن غذا خوری هتل دی پاترا همیشه آماده پذیرایی از شما هستند. کارکنان مهربان و مجرب هتل دی پاترا ، آماده خدمت رسانی می باشند.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل برخوردار شده و در استخر روباز هتل ، به شنا بپردازند. يک صرافی نيز به منظور تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل دی پاترا بهره ببرید.

ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، سرویس رفت و آمد (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و دستگاههای خودکار فروش نوشابه از دیگر خدمات و امکانات هتل دی پاترا می باشد. یک مرکز کاملا مجهز بدنسازی نیز در هتل وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 419 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1396 ساعت: 14:21

آسان ترین و مناسب ترین راه خریداری کاندوم را این وب سایتبرای شما هم وطنان گرامی فراهم کرده است به این گونه که برای خرید کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و قیمت های خرید کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت فروش کاندوم} می باشد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 410 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:48

انتخاب  تور روسیه, به قصد دیدن مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق میتواند که  نتخاب خوبی گردد.اما باید این توصیه  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت قرب به قطب شمال دارای جوی سرد می باشد که این نکته برای اکثرافراد خوشایند نیست.








- برای بازدید از کاخ کرملین به زمان کافی نیاز دارید .
برای بازدی از این کاخ باید وقت کافی داشته باشید چراکه باید از شش کلیسا و موزه دیدن کنید .
برای بازدید از این کاخ برنامه دیگه ای نداشته باشد . و صبور باشید .
هزینه ورود به کاخ کرملین برای افراد غیر روسی گران است و فروشنده های بلیط انگلیسی نمیدانند در نتیجه تهیه بلیط و ورود به کاخ کلافه کننده ست .
برای دیدن از موزه آرموی به وقت و تحمل بیشتری احتیاج دارید. چراکه در این موزه طلا و جواهرات و الماس نگهداری می شود و برای خرید بلیط ها باید 45 دقیق قبل از ورود به موزه اقدام کنید .



 

 

5- فکر رانندگی را از ذهن خود خارج کنید .
در این شهر شلوغ و پر ترافیک هزینه کرایه اتومبیل زیاد است بنابراین در شهر مسکو بهتر است از مترو استفاده کنید .


6- در رستوران هایی که پیش خدمت ها لباس سنتی برتن دارند هزینه غذاها بالاست و اصلا رگ و بوی غذاهای سنتی مسکو را ندارند .
به جای آن میتوانید در استولووایا غذا را نوش جان کنید .


7-  کور رنگ نشوید!
در مسکو هرجایی را نگاه کنید خاکستری ست . بنابراین به پاک های رنگانگ مسکو بروید تا چشمان شما به یک رنگ عادت نکند.


8-  سوغاتی‌های معمول را نخرید.
برای خرید سوغاتی در مسکو به بازار های سنتی شهر بروید و اشیا آنتیک را خریداری کنید چرا که میتواند خیلی از عروسک هایی که دست فروشان مسکو به شما اصرار میکنند بخرید ،بهترند.

امیدواریم که تور لحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 426 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 12:54

برگزیدن  تور لحظه آخری روسیه, باانگیزه ی دیدن مناطق شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب آن توانایی این را دارد که  گزیده ی عالی گردد.ولی باید این موضوع  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای سرد است که این توصیه برای خیلی ها خوشایند نمی باشد.

باید ها و نباید هایی که باید در مسکو رعایت کنید


جنا ماکووسکی یکی از اهالی مسکو خط قرمز جاذبه های مسکو را شرح داده است و نکات سفر به مسکو را شرح داده است و پیشنهاداتی دارد .

1- وقت زیادی در میدان سرخ هدر ندهید .


مرکز و نماد مسکو میدان سرخ است . دارای گنبد ها و کلیساهای زیبایی ست . اما بهتر است بدانید میدان سرخی که پر از گردشگر است و محیطی برای کسب درآمد و خرید سوغاتی اصلا نماد مسکو نیست .
 

 

سفر به روسیه


2- گردش در کیتای گورود پیشنهاد بهتری ست .


ناحیه کیتای گورود از نظر معماری و زیبایی شبیه میدان سرخ است تفاوتی که با میدان سرخ دارد این است که جمعیت زیادی در این مکان وجود ندارند .
شما می توانید با پیاده روی در طول خیابان وارواکا به کلیساهای قدیمی کیتای گورود می رسید.
دانشگاه ایالتی مسکو در جنوب شهر واقع شده .محوطه این دانشگاه دارای فضای سبز بزرگی ست.  این فضای سبز در فصل تابستان مکانی مناسب برای پیکنیک و دوچرخه سواری ست . این دانشگاه دارای ساختمانی ست به شکل کیک عروسی بازدید از این ساختمان را فراموش نکنید .
این ساختمان یکی از ساختمان هایی ست که توسط استالین ساخته شده است .




3- موزه پوشکین را برای بازدید انتخاب نکنید .

همانگونه که میتوانید در موزه لوور وقت بگذرانید و روزها میتوانید در موزه پوشن باشید اما جمعیت باعث حواس پرتی شما میشود .
اما می توانید به دنبال گالری ترتیاکوف یا یک خانه ادبی بروید .
این گالری شامل آثار هنرمندان روسی ست .
وقتی شما در این گالری قدم میزنید می توانید سه قرن روسیه را ببنید .
قیمت بلیط ورودی این خانه هنری نزدیک ده دلار است . در دو قرن گذشته، جهان شکوفایی ادبیات روسیه دیده است. محل زندگی اکثر نویسندگان روسی مسکو بوده است .
 از محل زندگی آنها نگه  داری می شود.خانه لئو تولستوی که آخرین روزهای عمر خود را در آنجا مشگذراند و مشغول نوشتن رمان رستاخیز بود با اسباب و وسایل قدیمی نگهداری میشود.
هزینه ورودی به این موزه سه دلار می باشد .

امیدواریم که تور لحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 383 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:57

تور لحظه آخری مالزی تمیزی در سرزمین مالزی نکته ای ضروری می باشد که مرکز بهداشت جهانی این مریضی ها را در سرزمین مالزی  مشاهده نموده است: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ بیماری انگلی ناشی از کرم شیستومیاز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در سرزمین مالزی می بایست به نکات پایین توجه کرد.

شهر سرگرمي جنتينگ هايلند

به فاصله حدود ۵۱ كيلومتر از شهر كوالالامپور تفرجگاه معروف Genting Highland قرار گرفته است كه در بين عموم معروف به Genting شهر سرگرمي است . اين مجموعه كه در ارتفاع ۶۰۰ پا از سطح دريا قرار گرفته به صورت تمام وقت با انواع مختلفي از سرگرمي ها باز است و بازديد كنندگان سراسردنيا توسط تله كابيني كه در نوع خود بزرگترين در جنوب شرق آسيا به شمار مي رود (Genting skyway  ) به اين مجموعه دسترسي مي يابند .

يك تفريحگاه كاملا مدرن و با سرگرمي هاي مخصوص خانواده ها شامل ۶ هتل با ۱۰ هزار اتاق و سوئيت حدود ۹۰ مجموعه غذاخوري ، ۸۰ مغازه ، شهر بازي سرپوشيده و روباز با حدود ۶۰ دستگاه سرگرمي و نيز امكاناتي به منظور برگزاري همايش ها و ملاقاتها در مجموعه بين المللي آن مي باشد .
آفاموسا

نام اين تفريحگاه كه يكي از مشهورترين اماكن تفريحي توريستي در منطقه است ، از قلعه نظامي معروف پرتغالي ها در قرن ۱۶ ميلادي واقع در شهر مالاكا گرفته شده است . چشم انداز زيبا با تپه هاي سرسبز دورادور تفريحگاه ۵۲۰ هكتاري آفاموسي را فرا گرفته و شكوه آن را چندين برابر كرده است .

آفاموسا ، علاوه بر تفريحگاه و محلي براي استراحت ، مكان بسيار مناسبي نيز براي برپايي جلسات و ملاقاتهاي تجاري بازرگاني است . اين تفريحگاه داراي زمين بازي گلف مطابق با استانداردهاي بين المللي ، پارك تفريحي آبي ، دنياي حيوانات سافاري ، شهرك كابوي ، كلوپ اسب سواري ، كلوپ پرواز مايكرو لايت ، هتل ، هتل آپارتمان و ويلاهاي خصوصي با استخر شناست .

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان مالزی مراجعه کنید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 404 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 16:45

می بایست گفت تور ارزان ترکیه   با نگاهی به جای سرزمین ترکیه به عنوان نقطه ی صفری بین خاورمیانه و اروپا  هرساله دردید افراد کثیری از مردمانی که انگیزه ی یک گردش چندهفته ای  خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

نکات امنیتی کوش آداسی:

ترکیه بخاطر توریستی بودنش کشور امنی می باشد اما با این حال حتما باید موارد ایمنی را مورد توجه قرار دهید. توصیه می‌شود در مکان های شلوغ مراقب وسایل خود الخصوص مدارک شناسایی خودتان باشید. بهتر است از مدارک خود کپی تهیه کنید و آنها را همراه داشته باشد چون در ترکیه فتوکپی مدارک در بیشتر جاها کفایت می کند.
خرید در کوش آداسی:

اگر از کنار کاروانسرا، خیابان بارباروس هایرتین را مستقیم بروید، به بازار قدیمی کوش آداسی می‌رسید که بافت سنتی خودش را حفظ کرده، این بازار کوچه‌هایش سنگ‌فرش است و ماشین اجازه‌ی ورود ندارد. این بازار پر است از مغازه‌های کوچک و بزرگ فرش، صنایع‌دستی سنگ و مهره، مجسمه‌های گچی، ظروف سفالی، ادویه‌ها و از همه زیباتر، پارچه‌های رنگین ترکی است.

کوش آداسی

اگر اهل خرید هستید و به این بازار رفتید با مغازه دارها چانه بزنید و تخفیف بگیرید. از دیگر مراکز خرید کوش آداسی مرکز خرید کوش در محله کاله ایچی است که انواع اجناس و البسه را می توانید در آن بیابید. مرکز خرید آتلتس در منطقه sokke و در فاصله نسبتا کم از کوش آداسی قرار گرفته است و در آن انواع مارکهای معتبر بین المللی و ترکی است که به حراج گذاشته شده است. همچنین هر هفته سه بازار محلی در کوش آداسی برگزار می شود، بازارهای روزهای سه شنبه و جمعه به میوه و سبزیجات محدود می شود و چهارشنبه بازار که در نزدیکی ایستگاه مینی بوس مرکز شهر است انواع پوشاک از جمله اصل و تقلبی را دارا است. لوازم خانگی، آرایشی و کیف و کفش هم در این بازار دیده می‌شود.

کوش آداسی
توصیه بهداشتی:برای رفتن به کوش آداسی توصیه می شود خود را بیمه کنید و حتما اگر از داروی خاصی استفاده می کنید به اندازه نیاز و با نسخه پزشک همراه خود داشته باشید چون در کوش آداسی و دیگر شهرهای ترکیه هزینه درمان و دارو بسیار بالا می باشد و برایتان گران تمام خواهد شد.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 405 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت: 14:36

باید بیان کرد تور لحظه آخری ترکیه   با نگاهی به جای کشور ترکیه به عنوان مرز مابین خاورمیانه و اروپا  هرساله مورد توجه تعداد بسیاری از خانواده هایی که فکر یک مسافرت چندهفته ای  عالی را دارند قرار می گیرد.

هتل 5 ستاره کریزما د لوکس کوش آداسی یکی از بهترین اقامتگاه های لوکس و مجلل شهر است که در کنار دریای اژه قرار داشته و دارای 60 متر ساحل اختصاصی می باشد . بهره مندی از امکانات ساحلی و پلاژ اختصاصی ،محیط خانوادگی ، فضای سبز و … موجب شده تا برتعداد گردشگران داخلی و خارجی این هتل مجلل افزوده شود . این هتل مجلل دارای سازه ای مدرن با معماری زیبا، کادر خدماتی باتجربه، کامل ترین سرویس دهی ، بهترین خدمات رفاهی ، گسترده ترین امکانات تفریحی و ورزشی بوده که همین خصوصیات از ویژگی های ممتاز هتل محسوب می شود . محیط داخلی و خارجی هتل همیشه آراسته و منظم می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر و تا منطقه افسوس 20 کیلومتر فاصله دارد .

 هتل کریزما د لوکس کوش آداسی دارای 218 اتاق و سوئیت رویایی و استاندارد می باشد . متراژ متفاوت ، دکوراسیون لوکس ، پنجره هایی بزرگ با نور طبیعی، بالکنی مشرف به ساحل، تاپ ترین خدمات و سرویس دهی ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش و … بخشی ویژگی های این اتاق های مدرن است .

امیدواریم که تور ارزان ترکیه به شما خوش بگذرد.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 393 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 16:44

تاثیر یوزر فرندلی بودن سایت در اینترنت مارکتینگ قسمت 4

رنگ آمیزی خوب
وجود رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی سایت شما میشود . تصور کنید سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی زرد میباشد ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

ساخت قسمت نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند کنید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن لینک های سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد نمود .

اثر یوزر فرندلی بودن سایت در فروش آنلاین بخش 3

قابلیت جستجوی پیشرفته در وب سایت
یکی از مهم ترین عوامل کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای فروش دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد کاربر نتواند محصول مد نظر خود را از بین انبوه کالاهای شما پیدا کند . در این شرایط وجود بخشی برای جستجو به صورت حرفه ای در تارنمای شما بسیار فایده خواهد داشت. زمانی که بازدیدکننده بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت کالای مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی وب سایتتان به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و شکلک های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای بازدیدکنندگان بسیار ساده کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک آیکون خرید در آخر متن مربوط به هر محصول کاربر را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای مشتریان فراهم کنید که به راحتی محصولات مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 363 تاريخ : شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 14:43