نحوه ی پرواز کردن

ساخت وبلاگ

دنبال کردن برندهایگیوه زنانه براحتی

 

گیوه های مردانه ای که امروزه توسط جوانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، گیوه های جدید اسپرت است که با استفاده از خلاقیت ها و طرح های جدیدی به پاپوشی پر طرفدار و زیبا تبدیل شده است.

اولین رنگی که از یک گیوه قدیمی و اصیل در ذهن ما نقش می بندد سفید است. در گذشته گیوه های سفید بسیار متداول تر از گیوه های رنگی بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه از رنگ های بسیار زیبا و امروزی برای بافت گیوه استفاده می شود. حتی در بعضی از گیوه ها از دو رنگ استفاده شده است که به طور مثال ابتدای گیوه به رنگ سفید و آبی آسمانی بوده و به تدریج تا انتها به رنگ نیلی و سورمه ای می رسد.

گیوه های رنگی زیبا

گیوه های دورنگ بسیار جذاب هستند و تا کنون توانسته اند طرفدارن بسیاری را به دست بیاورند. البته بسیاری از آقایان جا افتاده و مسن، ترجیح می دهند از گیوه های یکرنگ و ساده استفاده کنند. رنگ های تیره نیز می تواند انتخاب آقایان شیک پوش باشد.

به طور کلی گیوه کفشی است که در فصل تابستان استفاده می شود. اما باید گفت این کفش اگر از نوع اصل آن انتخاب شود در زمستان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ های تیره گیوه مردانه برای استفاده در فصل زمستان مناسب تر بوده و می تواند پا را گرم نگه دارد.

نخ های استفاده شده برای گیوه های رنگی از جنس همان نخ های گیوه های سفید است. در واقع ماهیت اصلی این نخ ها سفید بوده و در کارگاه ها و کارخانه ها توسط مواد مصنوعی و یا طبیعی رنگ شده است.

استفاده از نخ های مرغوب

البته در کیفیت رنگ نخ استفاده شده در گیوه های رنگی می بایست بسیار دقت نمود. دربافت رویه گیوه های رنگی اگر از نخ نامناسب استفاده شود ممکن است در شست و شو و یا در صورت خیس شدن تغییر رنگ دهند و رنگ آن ها به شکلی نامناسب در قسمت های مختلف گیوه پخش شود. اما اگر از نخ های مرغوب رنگی برای این کار استفاده گردد با چندین بار شست و شو نیز تغییری در رنگ گیوه مشاهده نخواهید کرد. هر چه از مواد اولیه مرغوب تری در یک گیوه استفاده شود گیوه از ماندگاری بیشتری برخوردار می شود و با هر بار شست و شو به شکل اولیه خود بیشتر نزدیک خواهد شد.

 قیمت گیوه های رنگی

گیوه های رنگی قیمت بالاتری دارند و برای خرید آن ها نسبت به گیوه های سفید می بایست هزینه بیشتری پرداخت نمود. دلیل این افزایش قیمت را می توان قیمت بالاتر نخ های رنگی استفاده شده در این گیوه ها دانست.

برخی از هنرمندان برای تزیین گیوه های رنگی اقدام کرده و بر روی آن ها با استفاده از هنر گلدوزی و شماره دوزی و... طرح هایی را ایجاد می کنند. یکی از تکنیک هایی که هنرمندان در گلدوزی گیوه های رنگی به کار می برند، استفاده از طرح هایی مختلف بر روی دو لنگه گیوه است. به معنی اینکه یک لنگه مثلا دارای طرح گل و بوته ای بیشتری بوده و دیگری از طرح و نقشی کمتر برخوردار شده است.

 

برای مشاهده می توانید به خرید گیوه وارد شوید .

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید گیوه,خرید گیوه مردانه,خرید گیوه ارزان,گیوه ارزان, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 15:45

معرفی متد های دوره آموزش تولید محتوا حرفه ای

 

دنیای محتوا آنقدر گسترده است که از هرکسی بپرسید تولید محتوا چیست تعریف خودش را می‌گوید. بعضی وقت‌ها این تعاریف به اندازه‌ای مبهم هستند که آدم گیج می‌شود.

با در نظر گرفتن این نکته می‌رویم دنبال یک جواب ساده و قابل درک.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سر و کار داریم.

محتوا پست‌های اینستاگرامی است که ما را می‌خنداند یا به فکر فرو می‌برد، مقالۀ وبسایت‌ها است که از آنها چیزهایی یاد می‌گیریم، پادکست که موقع برگشت از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهیم، ویدیو در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنیم، کتاب‌های الکترونیک یا هر چیز مشابه دیگری است که در دنیای دیجیتال می‌بینیم، می‌شنویم یا می‌خوانیم.

خب حالا اگر بخواهیم یک تعریف جامع برای محتوا بدون مثال زدن از انواع محتوا بنویسیم می‌رسیم به این تعریف:

هر چیزی که برای انسان قابل درک است و به طور کلی در بستر کانال‌های دیجیتال یا غیر دیجیتال قابل انتشار هستند محتوا می‌گویند.

پس در جواب تولید محتوا چیست می‌توانیم بگوییم:

تولید محتوا یعنی خلق هرچیز قابل درک و انتشار برای انسان‌ها در راستای اهداف بازاریابی.

تولید محتوا در طی این چند سال پیشرفت خوبی داشته یعنی افراد بیشتری دست به تولید محتوا یا آموزش محتوا نویسی کرده اند ولی آیا تمامی این آموزش ها درست و شمارا تبدیل به یک محتوا نویس کرده.

آموزشگاه لرنووب با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به برگزاری دوره های محتوا نویسی با اساتید حرفه ای و با فیدبک صد در صدی کرده.

 

 آموزشگاه تولید محتوا

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در زمینه تولید محتوا در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت و منجر به درآمد بالا شود؟

اصلا استراتژیست های محتوا می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

آیا هزینه با توجه به شرایط حال حاضر جامعه دوره ها بالاست ؟

خیر , این کارگاه سه ماه پشتیبانی پس از دوره دارد . این کارگاه به صورت کاملا تخصصی و کاربردی به صورت یک دوره ای است که با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در محتوا نویسی می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه کارگاه چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار و با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

برای معارفه می توانید به  کلاس تولید محتوا  دنبال کنید .

به سبب شناخت آموزش تولید محتواوارد شوید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش محتوا نویسی ,آموزش تولید محتوا ,تولید محتوا, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 253 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 21:00

معرفی خفن ترین گروه قیمت تشک حرفه ای

 

 

عزیزان گرامی ، فروشگاه تشک  ابر خواب  با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و  استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان  و استاندارد .

تشک دو نفره

تشک‌های دو نفره شامل سه سایز متفاوت می‌باشد که طول همگی ۲ متر و عرض آن‌ها ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتی متر است.
تشک یک نفره

تشک‌های یک نفره دارای دو سایز متفاوت می‌باشد و همانطورکه گفته شد طول تمامی تشک‌ها ۲ متر است و عرض یکی از این تشک‌ها ۹۰ سانتی متر می‌باشد. در هتل‌ها و اغلب مراکز اقامتی اغلب از این سایز، به عنوان سایز استاندارد برای تشک یک نفره استفاده می‌کنند. این تشک، برای کودکان و افرادی که اندام متوسط دارند مناسب است.

سایز دیگر تشک یک نفره دارای عرض ۱۲۰ می‌باشد که این سایز برای خواب مادران به همراه فرزندنشان یا افراد درشت هیکل مناسب است.


سایز ۱۴۰ این تشک‌ها، برای دو نفر انسان بالغ یا یک فرد چاق و درشت هیکل مناسب می‌باشد. نکته‌ای که در اینجا باید ذکر کنیم این است که از آنجا که در این تشک فضای زیادی به هر فرد اختصاص ندارد می‌توان گفت این تشک برای افرادی که در هنگام خواب زیاد تکان می‌خورند مناسب نیست.


تشک‌های دو نفره با عرض ۱۶۰، استانداردترین سایز تشک برای اغلب افراد است. این سایز برای دو نفر مناسب می‌باشد. از محاسن تشک‌ سایز ۱۶۰ این است که شما برای خرید کالا‌ی خواب، قدرت انتخاب بیشتری دارید. اندازه استانداردی که اغلب هتل‌ها از آن استفاده می‌کنند تشک‌های با عرض ۱۴۰ و ۱۶۰ است. آخرین و بزرگترین سایز تشک دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتی متر می‌باشد. این سایز، برای خواب دو فرد چاق و درشت هیکل مناسب است. لازم به ذکر است که این تشک‌ها، یعنی‌های تشک‌هایی با عرض 140، 160 و 180 مخصوص تخت دو نفره هستند.
وزن

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پزشکان ارتوپد به بیماران خود توصیه می‌کنند استفاده از تشکی است که با وزن آن‌ها دارای تناسب نسبی باشد. به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشک‌های سفت و افراد لاغر از تشک‌های نرم استفاده کنند. نکته‌ای که پیش از هرچیز باید به آن توجه کنید تجربه حس راحتی روی تشک است. اغلب فروشندگان به شما امکان دسترسی و تست تشک‌ها را می‌دهند. سعی کنید برای تجربه یک خرید آگاهانه تمامی اطلاعات راجع به آن، مانند مقاومت در برابر وزن‌های مختلف را از فروشنده دریافت کنید.
انواع تشک

برای دستیابی به یک راهنمای خرید تشک کامل ابتدا باید اطلاعاتی راجع به انواع و کاربرد‌های آن داشته باشید. در ادامه می‌توانید انواع تشک‌های معمول و استفاده شده را مشاهده کنید.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .

جهت شناخت می توانید به  خرید تشک ارزان بروید .

جهت معارفه https://www.namasha.com/v/PNiS4ilZ بروید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : تشک,خرید تشک,فروش تشک, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 0:43

معارفه انواع آموزشگاه آموزش طراحی سایتحرفه ای

هموطنان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



این دوره دارای پشتیبانی می باشند که معمولا در ایران همچین چیزی ارائه نمیشود . و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

سلام خدمت کاربران عزیز لرنو وب . امروز داشتم گشتی در سایتهای خارجی می زدم و گزارشاتی از امنیت سایتها را بررسی می کردم که به ذهنم افتاد مقاله ای در مورد امنیت سایت ها و میزان هک آنها بنویسم .

امروزه با فراگیر شدن cms ها دیگر به ندرت برای سایتها مخصوصا سایتهای معمولی ، کد نویسی انجام می شود .

cms های مختلف مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و ... به شما کمک می کنند بتوانید به سادگی یک وب سایت با امکانات بی شمار بسازید بدون اینکه لازم باشد یک خط کد بنویسید .

cms ها معمولا توسط برنامه نویسان بسیار متخصص نوشته می شوند و بارها بازبینی و چک می شوند و معمولا هسته این سی ام اس ها امنیت خوبی دارد .

اما چرا انقدر آمار هک در این سی ام اس ها بالاست ؟
 

دلیل مهم اینکه سی ام اس ها و افزونه های آنها همگی اپن سورس هستند و باگ های آنها به سادگی قابل تشخیص و نمایش توسط همگان است و این راه نفوذ را ساده تر می کند .

و قابلیت نصب افزونه ها ، این امکانی که بسیار ویژگی خوبی است و به شما اجازه می دهد امکانات بی شماری روی سایت خود اضافه کنید متاسفانه یک بدی مهم دارد . و اینکه راه را برای نفوذ هکر ها به سایت شما هموار می کند .

 حال مقایسه کنیم بین cms ها از آمار هک سایتها در سال های 2018 و 2019 طبق گزارش sucuri.net

آمار هک جوملا و وردپرس

 البته اختلاف می تواند به دلیل گستردگی استفاده از وردپرس نیز باشد و البته قابل دسترس تر بودن و اینکه ممکن است افراد مبتدی تری نیز از آن استفاده کنند که با رعایت نکردن موارد ایمنی موجب افزایش آمار شده باشند .

البته بازهم هک سایتهای وردپرسی نسبت به میزان گستردگی بالاتر از بقیه است .

میزان سایتهای جهان بر اساس استفاده از cms ها به این شکل است حدود 30 درصد وردپرس ، 4 درصد جوملا 2 درصد دروپال و ...

 

چه کنیم که هک نشویم ؟

در چند مورد خلاصه :

آپدیت بودن سی ام اس و افزونه ها

تهیه افزونه از جاهای معتبر

استفاده از فایروال ها و سیستم های امنیتی قوی

استفاده از هاست ایمن و قدرتمند

استفاده از رمزهای قوی

و ...

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت یادگیری می توانید به  دوره طراحی سایت  وارد شوید .

جهت آشنایی mentoaroos.ir رجوع کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 18:07

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

با استفاده از وسایل دکوری زیبا در طراحی اتاق خواب میتوان طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بسیار زیبا و منحصربفرد کرد و از این وسایل دکوری برای تزیین هرچه زیباتر اتاق خواب بهره گرفت.

تا به حال به اين قضيه فکر کرده ايد که جاي چه وسيله هايي در اتاق خواب شما کم است؟ يا اين که با چه وسيله هاي ساده اي مي توانيد اتاق خواب خودتان را تزيين کنيد؟ خب امروز در این مطلب مي خواهيم به همين قضيه بپردازيم. مي خواهيم ببينيم که چه وسيله هايي وجود دارند که جايشان در اتاق خواب شما خالي است. پس تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

تلويزيون مي تواند عنصر گم شده دکوراسيون داخلي اتاق خواب شما باشد، البته اين وسيله بهتر است در اتاق خواب مستر مورد استفاده قرار بگيرد و فکر اين که اين عنصر را در اتاق کودک قرار دهيد را از سر بيرون کنيد.


اگر فعاليت‌هاي کاري شما به گونه‌اي است که مجبوريد يا ترجيح مي‌دهيد تمام يا بخشي از آن را در منزل انجام دهيد، بدترين انتخاب شما براي کار کردن اتاق خواب است.
اين در حالي است که در بسياري از خانه‌ها ميز کار يا ميز تحرير در اتاق خواب قرار مي‌گيرد که در اين حالت استرس‌هاي زيادي را در زمان خواب به شما تحميل مي‌کند. همچنين در هنگام کار کردن هم به دليل اينکه فعاليت در فضايي انجام مي‌شود که معمولا در آن استراحت مي‌کنيد نمي‌توانيد تمرکز کافي را بر کارتان به دست آوريد و معمولا دچار خواب آلودگي مي‌شويد.

گل و گلدان در صورتي که در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در اين فضا مورد استفاده قرار بگيرند مي‌توانند در ايجاد فضايي مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نبايد تعداد و حجم گياهان در اتاق خواب خيلي زياد و پرحجم باشد. گلدان‌هاي کوچک با گل‌هاي کم حجم انتخاب مناسبي براي اتاق خواب هستند. از طرف ديگر در صورتي که از اسانس‌هاي معطر براي ايجاد فضايي مطبوع در اتاق خوابتان استفاده مي‌کنيد دقت کنيد که حتما از رايحه‌هاي ملايم و خنک استفاده کنيد، به اين خاطر که رايحه‌هاي تند و گرم ممکن است عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند. مخصوصا در افرادي که سردردهاي ميگرني دارند استفاده از رايحه‌هاي تند در اتاق خواب به هيچ وجه توصيه نمي‌شود.
 
يک نيم ست شيک و زيبا مي تواند دکوراسيون داخلي اتاق خواب شما را از يک نواختي نجات دهد و به آن هيجان و زيبايي و چهره اي نو ببخشد. تصميم با خود شما است که اين نيم ست ها چه سبکي باشند. از مبلمان هاي راحتي باشند يا سبکي ديگر داشته باشند.



نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت: 19:19

معارفه متد های دوره آموزش سئو تخصصی

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لرنو وب (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لرنو وب و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

 

آشنایی با مدرس

 

محسن کریمی محسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

 

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

 

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

 

 

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

 آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

 

پشتیبانی

 

 

 تصاویری از مجموعه و کلاسها

 مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

 


برای مشاهده موسسه  و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

یا

 فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .

متاتگ,متا تگ چیست؟طول متا تگمتاتگ یک نوع تگ است ( یک عبارت کدینگ ) در زبان برنامه نویسی Hypertext Markup Language (HTML) است که به منظور توصیف برخی از جنبه های محتوای یک صفحه وب استفاده میشود.اطلاعاتی که شما در متاتگ ارائه می دهید, توسط موتورهای جستجو برای نشان دادن مشخصات یک صفحه وب استفاده میشود.این موضوع به شکلی است که در صورتی که کاربر اطلاعاتی که در صفحه سایت شما وجود دارد را در موتورهای جستجو سرچ کند, سایت شما را در نتایج مشاهده خواهد کرد.نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که متاتگ ها را در صفحه سایت نمیتوانید مشاهده کنید و برای مشاهده آنها میتوانید از روش زیر استفاده نمایید.

 

پیدا کردن متاتگ در صفحات وب

در صورتی که قصد این را دارید که متوجه شوید یک صفحه وب از متاتگ ها در ساختار کدهای html خود استفاده کرده است یا نه, فقط کافیست در صفحه وب مورد نظر راست کلیک کرده و در پنجره باز شده گزینه View Source Page را کلیک نمایید.بعد از کلیک, در صورتی که با مرورگرهای Chrome یا Mozilla کار میکنید صفحه مورد نظر در یک Tab جدید باز میشود که در آن کدهای HTML مربوط به صفحه را مشاهده خواهید کرد.متاتگ ها در قسمت بالای صفحه یا همان قسمت head کدها قرار دارد.

 

متاتگ,طول متا تگ,سئوسایت

 

نمونه ای از نحوه نمایش متاتگ ها درساختار کدهای یک صفحه را در زیر مشاهده میکنید :

 

متاتگ,طول متا تگ

انواع متاتگ

انواع مختلفی از برچسب های متا وجود دارد که در ادامه با برخی از مهمترین و تاثیرگذارترین نوع آنها آشنا خواهید شد.همانطور که مشاهده میکنید در تصویر بالا انواع متاتگ در یک صفحه وب استفاده شده است.در ادامه به بررسی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت.

 توضیح متا Meta descriptions :

در این قسمت توضیحات کلی مربوط به صفحه قرار میگیرد.تعداد کاراکتری که در این قسمت میتوان اضافه کرد در حدود 70 تا 150 کاراکتر است.

متاتگ عنوان title :

عنوان اولین عبارتی که پس از جستجو در صفحه جستجوی گوگل مشاهده میکنید (که معمولا قابل کلیک است).متاتگ عنوان یکی از فاکتورهای مهم در سئو میباشد که اطلاعات مهمی را در اختیار موتور جستجو قرار میدهد.دقت کنید که تعداد کاراکتر عنوان نباید از 70 کاراکتر بیشتر تجاوز کند.

طول متا,متاتگ,سئو سایت

متاتگ کیورد Meta Keywords :

متاتگ کیورد یا همان متا تگ کلمات کلیدی که در سال های گذشته یکی از فاکتورهای مهم سئو سایت بوده است, اما در حال حاظر به عنوان یکی از متاتگ های بی اثر معرفی میشود.دقت کنید که بعضا گفته میشود که در حال حاظر استفاده از متا کیوردها از نظر گوگل به عنوان اسپم محسوب میشود.تعداد کاراکترهای در  این متا باید حد اقل 115 کاراکتر باشد.تعداد کاراکتر استاندارد برای متاتگ کلمه کلیدی 175 کاراکتر میباشد.

متاتگ robots :

متا تگ robots نشانه ای برای خزنده های موتور جستجو میباشد که آنها راهنمایی میکنند که چه رفتاری باید با صفحه مورد نظر انجام دهند.در صورتی که در کدهای html  صفحه از متا تگ robots استفاده نکنید, ربات های موتور جستجو همه صفحات سایت شما را ایندکس میکند.اما در صورتی که قصد داشته باشید که موتورهای جستجو صفحه ای از سایت شما را ایندکس نکند با استفاده از این متا تگ میتوانید این کار را انجام دهید.

شرکت ایفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت آشنایی منتو دکور مراجعه کنید

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو,سئو,seo, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 0:01

شناخت خوبی ها خرید کاندوم صورت عیرحضوری

شناخت داروخانه های مطمئن خرید کاندوم فضایی در کشور

فروش کاندوم تاخیری برای لذتی طولانی تر در رابطه

انزال زودرس یا ارگاسم زود هنگام از جمله مشکلات شایع زناشویی در مردان میباشد. میزان شیوع این مشکل در حالات و شرایط مختلف، متفاوت است ولی به طور میانگین از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و یا در روابط زناشویی و زناشویی خود چندباری آن را تجربه کرده است. قبل از آنکه بخواهیم به دلایل رخداد انزال زودرس بپردازیم لازم است بدانیم که تعریف ارگاسم زودهنگام چیست؟
تعریف انزال زود هنگام :
انزال زود هنگام به موردی گفته میشود که عمل رسیدن به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت زناشویی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت اندکی پس از دخول با کمترین میزان تحریک رخ دهد. در بعضی مواقع انزال قبل از دخول و طی معاشقه رخ میدهد که این مورد نیز در گروه انزال زودرس قرار میگیرد.پیشنهاد ما استفاده از کاندوم تاخیری است .
در نتیجه ممکن است میزان رضایت طرفین از رابطه زناشویی به شدت کاهش پیدا کند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانیت شود که مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت. همانگونه که گفته شد، انزال زودرس از دسته ی شایعترین اختلالات زناشویی در مردان است و ممکن است هر مردی در مرحله ای از زندگی با این مشکل مواجه شود.


انزال زودرس و درمان آن
دلایل و عوامل انزال زودرس چیست؟

در بیشتر موارد، عامل بخصوص و شفافی برای این مشکل یافت نمیشود. با افزایش سن و تجربه ی زناشویی، فرد به تاخیر انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشویی) را فرا میگیرد. ارگاسم زودهنگام بیشتر در میان زوج های جوان و در شرایط خاصی مشاهده میشود، برای مثال در مواقعی که فاصله ی بین دو نزدیکی زیاد شود احتمال بروز این حالت افزایش میابد. (خرید کاندوم تاخیری را تجربه کنید)

عوامل روحی و روانی نظیر عصبانیت، استرس، احساس گناه و یا افسردگی از دیگر مواردی هستند که میتوانند فرد را دچار این مشکل کنند. عامل دیگر این مشکل میتواند با اختلالات پزشکی نظیر مشکلات هورمونی، وجود آسیب در ارگانهای تناسلی و ادراری و یا عوارض جانبی داروهایی خاص در ارتباط باشد.
نشانه های انزال زودرس چیست؟

مهمترین نشانه ی بیماری، عدم کنترل فرد در انزال است که سبب میشود بلافاصله بعد از دخول آلت و یا پس از گذشت مدت زمان اندک (حدود 1 تا 3 دقیقه) بعد از شروع نزدیکی فرد به ارگاسم برسد. این نوع انزال با کمترین تحریک و برخلاف میل طرفین رابطه بوقوع می پیوندد.

برای اینکه پزشک شما بتواند تشخیص درستی بدهد به تاریخچه ای از فعالیتهای زناشویی شما نیاز خواهد داشت. آزمایشات جسمانی و همچنین صحبت با شریک زناشویی شما از دیگر گزینه هایی هستند که پزشک برای یافتن علت مشکل از آنها کمک میگیرد.

با توجه به این مساله که رخداد انزال زودرس میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، پزشک شما ممکن است برای شما آزمایشاتی تجویز کند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلی و وجود بیماریهای خاصی را که میتوانند باعث این مشکل شوند، رد کند.

استفاده از کاندوم تاخیری
چطور میتوان انزال زودرس را درمان کرد؟

در بیشتر مواقع، مشکل بدون نیاز به دارو و یا اقدام خاصی و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرین تکنیکهای آرامش بخش و ریلکسیشن و یا بهره گیری از شیوه های پرت کردن حواس (فکر کردن به چیزهایی غیر از رابطه ی زناشویی) میتواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود.

در صورتی که شما از نوشیدنی های الکلی استفاده میکنید و یا سیگار ( تنباکو و محصولات مشابه) میکشید با کنار گذاشتن آنها و یا کاهش میزان مصرف، میتوانید به رفع مشکل انزال در خود کمک کنید.

در برخی شرایط لازم است شما با شریکتان تکنیکهای خاصی را برای رفع مشکل بکار بگیرید و آنها را تمرین کنید. این تکنیکها میتوانند شامل شناسایی و کنترل عاملی باشند که به احساس ارگاسم منجر میشود و یا عامل محرک را کند و یا متوقف میکند.

فروش کاندوم تاخیری در اکثر داروخانه ها قابل خرید است اما اگر با مشکل کم رویی مواجه هستید کافی است به سایت ما یعنی منتوشاپ مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و حتی ارزان تر از داورخانه (به دلیل خرید مستقیم از کارخانه) تهیه کنید .


برای فروش کاندوم به mento-shop.com مراجعه کنید .

https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : خرید کاندوم,فروش کاندوم,کاندوم, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 297 تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:35

معرفی روش های محاسبه تعرفه طراحی وب سایت بصورت اینترنتی

کی از خدمات ارزنده گوگل است که افراد زيادي از وجود آن مطلع نيستند. سرویس Google Sites، خدمات ميزباني رایگان سایت گوگل برای کاربران است که در گام نخست، خدمات Yahoo Geocities را که شش سال پیش توسط ياهو عرضه شد، به یاد مي‌آورد. البته این خدمات با Geocities تفاوت‌های آشکاری دارد که در اصل نقطه قوت آن محسوب‌شده و بسیار سودمند هستند. گوگل در این خدمات امکان تولید یک سایت متوسط با امکاناتی مانند ویرایش آنلاین محتوای سایت در نهایت قدرت و سادگی، امکان جای‌گذاری انواع آیتم‌ها بر‌اساس خدمات گوگل مانند Google Maps و Google Docs، مدیریت کاربران و حساب‌های کاربری و همچنین همکاری‌های گروهي را برای توسعه فراهم آورده است. قابلیت مهم‌تری که از طریق خدمات سایت‌های گوگل برای کاربر فراهم است، امكان ايجاد محتواي وبي بدون نياز به دانش برنامه‌نویسی و نگرانی درباره سرور و تنظیم و نگه‌داری آن است. گوگل به سادگی هرچه تمام‌تر، یک فضای سيصد مگابایتی به همراه پهنای باند نامحدود را در اختیار شما گذاشته، امکان جست‌وجو در محتوای آن را ایجاد کرده و در نهایت، امکان کسب درآمد از آن را با استفاده از خدمات AdSense فراهم كرده است. ایجاد یک سایت، هیچ گاه به این سادگی نبوده است. اين مطلب يكي از مقالات .
نوشتن برای موتورهای جستجو بسیار مهم است، از آنجایی که شما می خواهید برای به دست آوردن رتبه بالا، و نوشتن برای بازدید کنندگان از جوهر به دلیل این که شما می خواهید آنها را به چوب در اطراف و بازگشت به وب سایت شما.
هنگامی که شما با کلمات کلیدی و محتوا در سایت خود راضی، وقت آن است که برای شروع به کار با ساختمان پیوند است. موتورهای جستجو تعیین بسیاری از ارزش یک سایت خاص صفحه / با نگاه کردن به تعداد لینک های ورودی. تبادل لینک یکی از محبوب ترین و موفق ترین راه برای به دست آوردن رتبه خوب در موتور های جستجو است، و آن را واقعا آسان برای انجام. سادگی یک وب سایت که دوست دارید مراجعه کرده و درخواست از مدیر سایت اگر آنها را در تبادل لینک علاقه مند هستند – آن را ندارد به هر پیچیده تر از آن است.
sites.google.com مراجعه كنيد. در‌صورتی که یک اکانت معتبر گوگل داشته باشید، مي‌توانید به سیستم وارد شده و سپس سایت‌های ایجاد شده توسط حساب کاربری کاربر فهرست ‌شويد. در این فهرست مي‌توانيد سایت مورد نظر را برای ورود انتخاب کرده یا آن را از سرور‌های گوگل حذف كنيد. در این قسمت با کلیک روی دکمه Create New Site مي‌توانید یک سایت جدید ایجاد كنيد.
سادگی یک وب سایت که دوست دارید مراجعه کرده و درخواست از مدیر سایت اگر آنها را در تبادل لینک علاقه مند هستند – آن را ندارد به هر پیچیده تر از آن است.
داشتن چیزی جالب و متمایز را در صفحه شما یک راه بسیار خوبی برای جذب شرکای بالقوه لینک است. به عنوان مثال، اگر شما در حال اجرا یک وب سایت در مورد نام دامنه، به همین دلیل نام دامنه جستجوگر به صفحه اصلی خود اضافه کنید نه؟ این به احتمال زیاد جذب لینک از سایت های دیگر که مربوط به تو رفتگی در دیوار، و مردم تمایل به بازگشت دوباره اگر آنها می خواهند بدانند که آیا یک دامین موجود است یا نه. سعی کنید خلاق اضافی به خودتان را جدا از رقبای کنید.
2- پس از انتخاب گزینه ایجاد سایت جدید، به صفحه‌ای هدایت مي‌شوید که در آن مي‌توانيد از قالب‌های از پیش تعیین شده برای سایت استفاده كنيد. همچنین، نام سایت (که باید یک نام منحصر به فرد باشد) و تنظیمات مربوط به نحوه دسترسی بازدیدکنندگان به آن نیز در این قسمت تنظیم مي‌شود. همچنين مي‌توانيد از تم‌های از پیش تعیین شده برای رنگ‌بندی سایت نیز استفاده كنيد.
اگرچه SEO باید بخش بزرگی از بهینه سازی سایت شما، باید آن را جا ختم نمی شود. بهینه سازی رسانه های اجتماعی احتمالا به همان اندازه مهم است، چرا که آن را یکی از قویترین ابزارهای بازاریابی در دسترس است. کمپین بهینه سازی رسانه های اجتماعی باید شامل چند چیز مختلف. اول، مطمئن شوید که محتوا را در سایت یا وبلاگ خود را مرتبط به موضوع خود و نه از تاریخ است. بازدید سایت های مشابه و پیوستن به بحث و گفتگو به ترک نظرات در پستها / مقالات – نترس به آنچه در ذهن خود مرور کنید. اطمینان خود را در فیس بوک و مای اسپیس قابل مشاهده است. سه سایت های دیگر است که می تواند مفید باشد برای بهینه سازی رسانه های اجتماعی، توییتر، فلیکر، و یوتیوب هستند. دو نفر دوم همیشه قابل اجرا نیست. اطمینان حاصل کنید که شما فقط امکان استفاده از آنها هنگامی که زمان درست است – شما ممکن است بیش از آسیب خوب اگر اینکار را نکنید.
3- در صورت انتخاب قالب خالی و تم ساده برای سایت جدید، گوگل یک سایت با یک صفحه و با ظاهری مشابه آنچه در تصویر مي‌بینید، ایجاد مي‌كند. به صورت پیش فرض این صفحه در حالت پیش نمایش قرار دارد. یک ستون در سمت چپ صفحه با المان‌های قابل سفارشی سازی وجود دارد که برای ویرایش آن مي‌توانيد از لینک Edit Sidebar استفاده كنيد.
4- با کلیک گزينه Edit Sidebar در ستون سمت چپ صفحه اصلی، به صفحه مدیریت سایت، مطابق این تصویر هدایت خواهید شد. با کلیک عبارت Add A Sidebar Item مي‌توانید عناصر مختلف و سودمندی به این ستون اضافه كنيد. به عنوان نمونه، یکی از این عناصر شمارنده خودکار است که در آن کاربر مي‌تواند تاریخی را تعیین کرده و این المان، به صورت خودکار و بر‌اساس تاریخ حاضر سیستم، روزهای باقی مانده تا آن را نشان مي‌دهد.








برای فراگیری به وبسایت هزینه طراحی سایت رجوع کنید .

 

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : قیمت,هزینه,تعرفه, نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 384 تاريخ : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:36

● چه افرادی به seo نیاز دارند ؟

هر که به طرف تجارت و بازرگانی پیش میرود ، باید صفحات وب خود را برای سیستم های جستجو بهینه سازی کند.

 هدف نهایی یک موردتوجه استفاده کنندگان اینترنت هستند و مطالعات مشخص کرده است که پهنه بزرگی از استفاده کنندگان

اینترنت را در سیستم های جستجوی یافته اند اگر سازمان شما نظر به ساختن یک وب سایت تازه و یا به روز کردن وب

سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید بهینه سازی سایت را در انتخاب اول قرار دهید به خاطر داشته باشید که seo شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک سایت احتیاج دارید ج

به چه خاطر شما به یک سایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن 21 :

همانطور که میدانید قرن 21 قرن اطلاعات و ارتباطات نام گذاشته شده و دوره جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکل گرفتن و توسعه است ، دنیایی که در آن آدمها با یاری گرفتن از آخرین علم ها و حرکت در محدوده های دانش جدید ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با یاری گرفتن از آن قادر باشد بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای حضور در این جهان بزرگ و پرظرفیت محتاج یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز است.

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 402 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 15:17

تور چینو مسافرت به این کشور در طول چند سده گذشته بسیار توسعه یافته می باشد. کشور چین را به مثال ازجمله از داغترین بازار های گردشگری می شناسند.کشور چین از لحاظ گردشگر و بازدید کننده در رده سوم دنیا جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع شده است.کشور چین که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از ۱,۶ میلیارد نفر سکنه‌است، توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک‌حزبی اداره می‌شود. این حزب بر ۲۲ استان، ۵ منطقهٔ خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم (پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ) و ۲ منطقهٔ اداری ویژهٔ بسیار خودمختارِ هنگ کنگ و ماکائو حکومت می‌کند. پایتخت کشور چین، پکن است. از نظر وسعت سومین یا چهارمین کشوردنیاست

و از نظر وسعت خاکی دومین کشور بزرگ دنیا بدون احتساب آب های داخلی است.چین دارای چشم اندازهای طبیعی متنوعی است که از استپ‌های جنگلی و بیابان‌هایی چون گبی و تکله‌مکان در ناحیهٔ خشک شمالی نزدیک به مغولستان و سیبری روسیه گرفته تا جنگل‌های گرمسیری در سرزمین‌های مرطوب جنوبی نزدیک به ویتنام، لائوس و برمه را در برمی گیرد. مناطق غربی چین ناهموار است و مرز طبیعی چین را با هند ، رشته کوه های هیمالیا و تیان شان ترسیم می کنند.زبان رایج مردم چین ، چینی است و واحد پولی آن یوآن می باشد. شهرهای مهم چین عبارتند از : پکن ، شانگهای ، گوانجو و هنگ کتگ.کشور چین
بهترین زمان برای سفر به چین :کشور چین همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بوده که در تمام ماه های سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. اما سه هفته ی طلایی در چین وجود دارد که آئین ها و مناسبت های خاص آن هفته ها از جمله جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود. این هفته ها عبارتند از : تعطیلات روز می ، تعطیلات روز ملی چین و تعطیلات جشنواره بهاره.  دو هفته ی آخر اکتبر نیز که نمایشگاه تجارت جهانی در گوانجو برگزار می گردد یکی دیگر از زمان های پر طرفدار برای سفر به چین است و تعداد زیادی تجار و صاحبان کسب و کار در این بازه زمانی به گوانجو سفر می کنند.

امیدواریم که تور لحظه آخری چین به شما خوش بگذرد

نحوه ی پرواز کردن...
ما را در سایت نحوه ی پرواز کردن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : wrverc q4getget بازدید : 462 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1396 ساعت: 20:10